(بازاریابی اصولی و برند سازی)

دیدگاه هویت شرکت

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

در گستره مدیریت برند مفروضه اصلی رویکرد هویتی آن است که تمام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی باید از سطح تمرکز بر محصول به سطح راهبردی و متمرکز بر شرکت ارتقا یافته ، همسو و یکپارچه شود. این موضوع از مفروضه ای که ایده برندگذاری شرکت و ارتباطات یکپارچه بازاریابی از آن نشأت یافته ، به وجود آمده است.هویت چیزی است که از درون شرکت آغاز می شود . ایجاد ارزش برای برند به یافتن پاسخ های صحیح برای پرسش هایی مانند ما کیستیم؟ به دنبال چه هستیم؟
می خواهیم چه بشویم؟ و اجرایی نمودن آنها در تمامی ابعاد کسب و کار  بستگی دارد.


۹۸/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
fatemeh moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی