دیدگاه هویت شرکت
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ
در گستره مدیریت برند مفروضه اصلی
رویکرد هویتی آن است که تمام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی باید از سطح تمرکز بر
محصول به سطح راهبردی و متمرکز بر شرکت ارتقا یافته ، همسو و یکپارچه شود. این
موضوع از مفروضه ای که ایده برندگذاری شرکت و ارتباطات یکپارچه بازاریابی از آن
نشأت یافته ، به وجود آمده است.هویت چیزی است که از درون شرکت آغاز می شود . ایجاد
ارزش برای برند به یافتن پاسخ های صحیح برای پرسش هایی مانند ما کیستیم؟ به دنبال
چه هستیم؟
می خواهیم چه بشویم؟ و اجرایی نمودن
آنها در تمامی ابعاد کسب و کار بستگی
دارد.
۹۸/۰۱/۲۷